Order Hotline: 0871 911 7000 Calls cost 13p per minute plus your phone company's access charge.

You Are Here: Home > >


What our customers say:

Excellent fit and quality
Lovely casual trousers wash well

Cotton Casual Trousers

£15.99 WAS £24.99

28 reviews

Save £9




Add to Basket

Order Before 3pm for same day despatch.

Time left for same day despatch:

HoursMinsSecs



  • 1 button down rear pocket
  • Front pleated design
  • 2 side adjusting waistband
  • Belt loops
  • Machine washable
  • 100% cotton

Available in: Waist - 32", 34", 36", 38", 40", 42", 44", 46", 48"
Leg - 27", 29", 31", 33"
Colours - Fawn (C119FN), Navy (C119NY) and Graphite (C119GR)

Standard Delivery - Only £4.45

Please note standard delivery on all items is only £4.45, delivery charge applies per order regardless of number of items purchased. Delivery to Northern Ireland, Isle of Man, Scottish Highlands and Islands is £6.95. Delivery to the Channel Islands and Scilly Isles is £14.95. Delivery to Eire is £9.95 and deliveries to BFPO postal addresses is £6.95

Express Delivery - From only £4.95

We offer a comprehensive range of express delivery options for a small additional charge. Simply choose the Express Delivery option on the checkout to view the delivery services available for your area.

Satisfaction Guaranteed

We want you to be 100% happy with your purchase from us, If you're not entirely satisfied with anything, for whatever reason, we will exchange or give you a full refund for shoe and clothing products returned to us, in mint condition, within 30 days.

## = Excellent   # = Good   # = Poor   ## = Bad  

Date / Time Score Customer Comments Our Feedback
30-Jun-2015
##
A good fast service, and good smart fit. No Comment
29-Jun-2015
##
Present for Dad - He loved them and they fitted well No Comment
19-Jun-2015
##
my error on order rectified no problemThat's great, we look forward to hearing from you again.
11-Jun-2015
##
Really good No Comment
29-May-2015
#
Easy to use service and speedy delivery. No Comment
28-May-2015
#
Very good value for money No Comment
20-May-2015
#
Size ordered 36w 31leg.outer packing stated same but actual goods 36w 29le.paid extra for next day delivery as going on hoilday.had to buy another pair as i couldn't get re delivery of replacement before departing on holiday. No Comment
05-May-2015
##
Had this up product before so ordered 2 pairs of the same. Perfect fit, and very good value for the price. No Comment
28-Apr-2015
#
Good quality No Comment
28-Apr-2015
#
Trousers are fine, though the 38" waist was generous.Much appreciated - thank you!
21-Apr-2015
#
Good quality No Comment
14-Apr-2015
#
Not quite the fabric I was expecting. More Winter weight than Summer.I am sorry to hear that on this occasion the item was not as expected, and I hope you have not been dissuaded from ordering with us in future.
21-Jan-2015
#
refund when it was not the fit I wonted No Comment
02-Dec-2014
#
good No Comment
16-Nov-2014
#
Good quality but had to be returned as incorrect item.I am sorry to hear that on this occasion the item was not as expected, and I hope you have not been dissuaded from ordering with us in future.
27-Aug-2014
#
cotton very thin (cheep)It’s a shame that this product did not meet your expectations. We do not wish you to have an item you are not entirely happy with, so if you would kindly return the item to us we will happily refund you.
26-Aug-2014
#
takes to long in retuning exchange garments. No Comment
24-Aug-2014
##
Excellent value and well made No Comment
22-Aug-2014
#
good value for the price No Comment
03-Aug-2014
#
Excellent and prompt service No Comment
31-Jul-2014
#
good service No Comment
30-Jul-2014
#
good quality clothing and delivery in times stated No Comment
28-Jul-2014
##
just pictured and described No Comment
13-Jul-2014
##
Excellent quality No Comment
11-Jul-2014
#
Lovely casual trousers wash well . No Comment
09-Jul-2014
#
no comments No Comment
07-Jul-2014
##
Return parcel on way by poist. . Trousers crudely made and should not be included in your catalogue.. I nearly wrote "rubbish" on the return slip.It’s a shame that this product did not meet your expectations. We do not wish you to have an item you are not entirely happy with, and we will happily refund you upon receipt of your return.
07-Jul-2014
##
Service provided was exactly as promised No Comment
Read all reviews for Cotton Casual Trousers >>