You Are Here: Home > >

Watch Video

What our customers say:

Value for money. Perfect fit & stylish!
Great Jeans, good quality and the price was right.

CJ Casual Jeans

£19.99

74 reviews

Buy 2 pairs for £35


Add to basket

Time left for same day despatch: ::

Order Before 3pm for same day despatch.

If your item / size is out of stock then click here to be emailed when this item is back in stock



From CJ these regular fitting 100% cotton jeans have a 5 pocket western style look, with zip fly and quality belt loop waistband. Look good and feel good in these stylish classics. Machine washable

Available in Leg Sizes : 27", 29", 31", 33"

Available in Waist Sizes : 32", 34", 36", 38", 40", 42", 44", 46", 48"

Code : CS200

Standard Delivery - Only £4.45

Please note standard delivery on all items is only £4.45, delivery charge applies per order regardless of number of items purchased. Delivery to Northern Ireland, Isle of Man, Scottish Highlands and Islands is £6.95. Delivery to the Channel Islands and Scilly Isles is £14.95. Delivery to Eire is £9.95 and deliveries to BFPO postal addresses is £6.95

Express Delivery - From only £4.95

We offer a comprehensive range of express, timed and nominated day delivery options for a small additional charge. Simply choose the Express Delivery option on the checkout to view the delivery services available for your area.

Satisfaction Guaranteed

We want you to be 100% happy with your purchase from us, If you're not entirely satisfied with anything, for whatever reason, we will exchange or give you a full refund for shoe and clothing products returned to us, in mint condition, within 30 days.

## = Excellent   # = Good   # = Poor   ## = Bad  

Date / Time Score Customer Comments Our Feedback
07-Apr-2014
#
Heavy duty but comfortable, very nice jeans.Thank you for taking the time to leave this feedback and great to hear you are so happy with your purchase.
06-Apr-2014
##
Just as expectedGreat to hear you are happy with both the product and service. Thank you for your comments.
03-Apr-2014
#
Good serviceMuch appreciated - thank you!
02-Apr-2014
##
Good fit, all okGood to hear – thank you for taking the time to leave this feedback!
02-Apr-2014
#
Fashion criteria on some products creates a tighter fit on trousers, on the overall fit.ie tight waist, hips & thighs, very frustrating when the same product has always been a god fit.Thank you for taking the time to leave this feedback!
30-Mar-2014
##
Good fit good price ,only negative is the pockets are the first thing to give up ,stronger material will help.Thank you for the positive feedback. Much appreciated.
29-Mar-2014
#
They were not as good a fit as previous items I have purchased so I will be returning them!I am sorry to hear that the trousers were not an ideal fit on this occasion. We will of course happily exchange or refund these upon return.
17-Mar-2014
#
Bought 2 pairs on the deal, 1st pair fitted perfectly, 2nd pair unfortunately do not. Though the labels state that they are exactly the same waist size? the 2nd pair are so tight I cannot do them up.I am sorry to hear of this. I have arranged to get a replacement pair of the jeans to you. Kindly return the incorrectly sized jeans using the enclosed returns label, and we will get these inspected.
16-Mar-2014
#
Prompt service.Thank you for the feedback.
14-Mar-2014
#
good valueThank you so much for leaving this feedback and great to hear you are so happy!
12-Mar-2014
#
Very satisfactoryMuch appreciated - thank you!
05-Mar-2014
##
just the ticketGreat, thank you for the feedback
05-Mar-2014
#
Reliable and at. fast delivery.Great, thank you for the feedback
02-Mar-2014
#
as jeans go. OKGreat to hear you are happy with both the product and service. Thank you for your comments.
13-Feb-2014
##
Good fit, exactly as requiredGreat feedback. Much appreciated.
09-Feb-2014
##
quick deliveryThank you for the positive feedback. Much appreciated.
08-Feb-2014
##
very good buyMuch appreciated - thank you!
05-Feb-2014
##
Excellent quality and valueThat's what we like to hear, thank you.
30-Jan-2014
##
the first net order jeans that were the size quoted, very good quality for the price.Brilliant, thank you for the feedback.
19-Jan-2014
#
good quality but the 29inch leg are more like 31inch. although it says 29inch on the tag. nevertheless, a good fit elsewhere! No Comment
18-Jan-2014
#
could be a better fit. , suppose ok for price.I am sorry to hear of the difficulties you had with the website. We were experiencing a large number of shoppers looking for January deals and it was running a little slower than usual. I am glad that you were able to get your order placed in the end, and that you are happy with your purchase.
04-Jan-2014
#
See aboveIt seems that the order was unfortunately lost in transit. Another package is on its was to you, and you will receive this within the next 24 hours.
28-Dec-2013
#
A good quality product No Comment
23-Dec-2013
#
Excellent service fast delivery will use againThank you for the great feedback – much appreciated
19-Dec-2013
##
Shocking
small waist with huge thigh and leg width
Please accept my apologies for the mix-up with the refund. I will be in touch shortly to gain more information in regards to the sizing issue you had.
24-Nov-2013
#
Bit old manish No Comment
22-Nov-2013
#
Ok for work which was intended, not smart enough to wear for decent out. No Comment
19-Nov-2013
##
One pair of jeans I had to rerun no button on fastening this was a week ago and I have heard nothing No Comment
17-Nov-2013
#
ok nothing special No Comment
17-Nov-2013
##
just what i wanted.Good to hear – thank you!
16-Nov-2013
#
Service was prompt and the products were of a high standardGreat to hear you are happy with both the products and service. Thank you for your comments.
16-Nov-2013
#
Satisfactory No Comment
15-Nov-2013
##
Good sizing and qualityThank you for the great feedback – much appreciated.
14-Nov-2013
#
GoodFantastic - thank you
12-Nov-2013
##
these are Fab just what ai wanted No Comment
07-Nov-2013
#
Super quick delivery & first rate productsGreat feedback. Much appreciated.
05-Nov-2013
##
Good jeans, good quality and fitThank you for taking the time to leave this feedback and great to hear you are so happy with your purchases.
04-Nov-2013
#
measurements are generous No Comment
04-Nov-2013
#
okMany thanks
19-Oct-2013
#
Prompt accurate deliveryMuch appreciated - thank you !
11-Oct-2013
##
First perfectlyMuch appreciated - thank you !
01-Oct-2013
#
Very speedy delivery & overall excellent serviceGreat feedback. Much appreciated.
27-Sep-2013
#
Goods arrived on time and in good orderGood to hear – thank you !
21-Sep-2013
##
The service I received was excellent and recommend the company.Thank you for the great feedback – much appreciated.
17-Sep-2013
##
Brilliant fit first time I have had jeans for my husband that I don't hav to turn upWow ! this is such great feedback. Thank you
11-Sep-2013
##
Just what was said in the bookGood to hear – thank you !
03-Sep-2013
#
Just the job for an old old cowboy ..cool man/
thank you
You’re welcome- thank you for the feedback.
20-Aug-2013
#
okThank you !
20-Aug-2013
#
I am still waiting for the rest of my orderThank you for your feedback although we are a little confused as we believed your order had been completed ? We will be in touch to discuss
16-Aug-2013
#
Parcel received on 05 Aug. Returned 06 Aug. Asked for replacement on all items (x4). Nothing received to date 16 Aug 13. *personal data removed by Feefo*Thank for your feedback. Sadly your return was delayed by a few days due to our annual stock take. I can see that the alternative sizes were delivered to you yesterday. I do hope that these are a better fit for you.
Read all reviews for CJ Casual Jeans >>

Other products you may be interested in...

Black Steel Belt

From
£7.99